• (Android/iOS) Food Truck Chef™ Cooking Games kodlar daha hepsi

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Food Truck Chef™ Cooking Games ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Food Truck Chef™ Cooking Games IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ kodlar daha hepsi ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Food Truck Chef™ Cooking Games 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Oyun eskiden harika çalışırdı ve onu severdim ama şimdi hepsini oynayamıyorum. Oyun donuyor ve çöküyor. Hiç oynayamıyorum. Düzeltin ve daha iyi bir inceleme bırakacağım

    ALLAH BU OYUNU OYNAYANA SABİR VERSIN OYUN ÇOK KOTU!!!

    40 lvl'deyim ve ilerleyemiyorum! Yükselttim, kişisel paramı mücevherlere harcadım ve yine de 40 lvl'yi geçmeme izin vermiyor! Artık bu oyuna para harcamayacağım! Çok severim ama o kadar değil! Lütfen bu konuda bir şeyler yapın!

    İyi oyun. Malzemeleri önce bulaşıklara, sonra tabakları müşteriye kaydırmak zorunda kalmasaydım, ona daha fazla yıldız verirdim. Hareketler çok uzun sürüyor ve çok sık bir şekilde tekrar kaydırmak zorunda kalıyordum çünkü bu sürmüyordu. Zamanı yiyor ve hayal kırıklığına uğradım. Dokunabilmeyi seviyorum. Daha hızlı ve işleri benim çalışmaktan hoşlandığım ışık hızında hallediyor. Bunun dışında oyunu beğendim.

    Sürekli oyundan atıyor daha sonra kapanıyor ve 3 dakika sürüyor

    oyun açılmıyor bi türlü

    Food Truck Chef™ Cooking Games عمومی aox

    Çok hizli bir sekilde bataryayi harciyor Ayrica Günlük Altın yerine Elmas verilse oyun daha kolay oynanır bir yerden sonra oyun tikaniyor ve çok sıkıcı oluyor Ekipmanları yukseltmek icin Elmas level atlamadan elmas verilmiyor bir level gecmek icin ayni bolumu bir kez cok oynamak gerekiyor. Vegas hic vermiyor. Güncelleme yapilsa iyi olur

    Güzel


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :